Όροι Χρήσης και Προϋποθέσεις

ΟΡΟΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ONLINE ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ENJINTECH.GR


Η ιστοσελίδα www.enjintech.gr αποτελεί ηλεκτρονικό κατάστημα για την πώληση ηλεκτρονικών υπολογιστών και τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού.

Οι παρόντες όροι αφορούν την πώληση στην Ελλάδα προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.enijitech.gr της εταιρείας με την επωνυμία «EngineerTech E.E».

Τα στοιχεία της εταιρείας είναι τα ακόλουθα: EngineerTech E.E. , τηλ.: 215 7771012, e-mail: info@enjintech.gr, ΑΦΜ: 801990630, Αρ. ΓΕΜΗ: 167714101000

H εταιρεία μας δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια, συμπεριλαμβανομένων των περιγραφών, των φωτογραφιών (απόδοση χρωμάτων, κλπ) και των τιμών προϊόντων, ή διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας λόγω ανωτέρας βίας, χωρίς παράλληλα να δεσμεύεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.


Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα.

Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους παρόντες όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, ενημερώνοντας τους επισκέπτες με ανάρτηση των νέων όρων και προϋποθέσεων στην ιστοσελίδα του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.


Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν αφορά παραγγελίες τις οποίες έχετε ήδη πραγματοποιήσει.


Κώδικας Δεοντολογίας


Η λειτουργία του καταστήματος διέπεται από την χρήση του ισχύοντος Κώδικα Δεοντολογίας.


Το διατιθέμενο είδος


Τα προϊόντα που διατίθενται από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.enjintech.gr, έχουν όλα ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και άλλα στοιχεία των διατιθέμενων προϊόντων είναι διαθέσιμα και μπορεί κανείς να τα βρει ακολουθώντας τις οδηγίες αναζήτησης που παρατίθενται μέσα στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος και επιλέγοντας αργότερα το όνομα του συγκεκριμένου προϊόντος που τον/την ενδιαφέρει.


Παραγγελία


Η πρόταση του πελάτη αποστέλλεται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου δια της συμπληρώσεως και αποστολής της σχετικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Η επιβεβαίωση της λήψης της πρότασης αγοράς, η οποία στέλνεται αυτόματα αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας, πιστοποιεί ότι η παραγγελία του πελάτη έχει παραληφθεί από την εταιρεία μας.

Ωστόσο, δεν συνιστά αποδοχή της πρότασης για αγορά του πελάτη.

Η αποδοχή της πρότασης για αγορά θα συντελείται μόνο κατόπιν της δήλωσης αποδοχής της πρότασης, από την εταιρεία μας, η οποία θα αποστέλλεται με ξεχωριστό ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης παραγγελίας και επιβεβαίωσης αποστολής ή ετοιμότητας παραλαβής από το κατάστημα.


Μετά την αποστολή επιβεβαίωσης παραγγελίας και επιβεβαίωσης αποστολής ή ετοιμότητας παραλαβής από την εταιρεία μας, τόσο ο πελάτης όσο και η εταιρεία μας δεσμεύονται για την αγορά και πώληση αντίστοιχα του συγκεκριμένου προϊόντος στη συγκεκριμένη τιμή αγοράς. Θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να έχετε υπόψη ότι: Οι αναγραφόμενες τιμές των διάφορων προϊόντων που αποτυπώνονται στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι τελικές και συμπεριλαμβάνουν το νόμιμο Φ.Π.Α. Οι διάφορες προσφορές ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.


Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ σφάλματος/παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους. Σας παρακαλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προσχωρήσετε στην παραγγελία του, να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 215 7771012, ή με αποστολή e-mail στο: info@enjintech.gr.


Κάθε παραγγελία η οποία υποβάλλεται από τον πελάτη είτε ηλεκτρονικά είτε τηλεφωνικά αυτόματα δεσμεύει το σύνολο των προϊόντων που έχουν δηλωθεί με βάση την διαθεσιμότητα τους και για 24 ώρες από την στιγμή της υποβολής. Όταν ο χρόνος των 24 ωρών παρέλθει χωρίς να καταστεί δυνατή η επικοινωνία με τον πελάτη στα στοιχεία που έχει δηλώσει ή η πληρωμή το μηχανογραφικό σύστημα της εταιρείας αυτόματα ακυρώνει την εκάστοτε παραγγελία αποδεσμεύοντας άμεσα τα τεμάχια αυτής κάνοντας τα διαθέσιμα εκ νέου προς πώληση. Ακύρωση παραγγελίας Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολικώς ή μερικώς) θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μέσω e-mail στο:info@enjintech.gr.


Η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας, δίνεται μέχρι τη χρονική στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας. Οποιαδήποτε ακύρωση μετά το πέρας της χρονικής αυτής περιόδου, είναι αδύνατη. Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες, έλλειψη στοκ κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.


Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR)

Την 15/02/2016 ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία (με την ΚΥΑ 70330/2015) η Οδηγία 2013/11/ΕΚ η οποία προβλέπει τη δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution - ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Πρόκειται για έναν μηχανισμό εναλλακτικής επίλυσης διαφορών δια μέσου πιστοποιημένων φορέων εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (ΕΕΔ) που αναλαμβάνουν να συμβιβάσουν τις διαφορές καταναλωτών και προμηθευτών online, γρήγορα και με χαμηλό (συγκριτικά με τα δικαστήρια) κόστος.


Στο πλαίσιο αυτό, ο Ευρωπαϊκός Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (http://ec.europa.eu/consumers/odr) αποτελεί τον κόμβο διαχείρισης των αιτημάτων των καταναλωτών προς αποστολή τους προς τους προμηθευτές. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει εντός ΕΕ δύναται να χρησιμοποιήσει τον εξής ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς.

Ο πιστοποιημένος για το σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι:

το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Τ.Κ. 11 471, Αθήνα, +30 2106460284 +30 2106460784 info@eccgreece.gr και ο εκάστοτε καταναλωτής μπορεί να επικοινωνεί προκειμένου να καθοδηγείται καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης ενδεχόμενης καταγγελίας του.


Αξίζει να σημειωθεί ότι τα συμβαλλόμενα μέρη είναι σε θέση να αποχωρήσουν από τη διαδικασία σε οποιοδήποτε στάδιό της και να συνεχίσουν την όλη διαδικασία στα αρμόδια δικαστήρια. Οι καταναλωτές οφείλουν πριν προβούν σε αίτηση προς τον φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών να επικοινωνήσουν με τον προμηθευτή με σκοπό να επιλύσουν τη διαφορά απευθείας με τον ίδιο.